En noss’uffanza passentain nus circa uschè bler temp en scola sco a chasa. La relaziun persunala cun noss magisters lascha pia senza dubi enavos fastizs – positivs ubain era negativs.
Quant impurtanta è ina buna relaziun? È ella indispensabla ubain gist «nice to have»? Tge sa la scienza davart l’influenza da talas relaziuns sin l’emprender da l’uffant? Quant conscients èn magisters da l’influenza che la relaziun persunala ha sin l’emprender?
La Marella ha tschentà questas dumondas a dudesch pedagogas e pedagogs. Els/ellas raquintan da lur experientschas persunalas e portan exempels: da lieurs da Pasca zuppadas en furmiclers, d’in pitschen regal d’ina magistra cun gronda muntada, d’ina magistra che daventa madritscha e dal bel pled che nus avain en rumantsch: «la clamada»!
-
Bild 1 von 11. David Flepp. Bildquelle: MAD.
-
Bild 2 von 11. Elsa Cavegn. Bildquelle: MAD.
-
Bild 3 von 11. Flavia Acosta Fox. Bildquelle: MAD.
-
Bild 4 von 11. Quests dus regals da sia magistra da scolina ha Flavia era prendì cun ella en ils Stadis Unids da l’America. Bildquelle: MAD.
-
Bild 5 von 11. Francesco Trippolini sco giuven magister (Haïti, 2003). Bildquelle: MAD.
-
Bild 6 von 11. Marina Bearth. Bildquelle: MAD.
-
Bild 7 von 11. Pauli Dosch (a sanestra). Bildquelle: MAD.
-
Bild 8 von 11. Selina Derungs. Bildquelle: MAD.
-
Bild 9 von 11. Sereina Nay. Bildquelle: MAD.
-
Bild 10 von 11. Silvio Dietrich. Bildquelle: MAD.
-
Bild 11 von 11. L'emprim di da scola da Thomas Cathomen (a Mexico) . Bildquelle: MAD.