Siglir tar il cuntegn

Header

cuntegn

Las campagnas Mo la campagna cunter l'iniziativa persvada l'expert

I dettia ina gronda differenza tranter las campagnas, quai è l'opiniun da l'expert da reclama e grafica Gion Fry. Ad el plascha la campagna cunter l'iniziativa, quella dals iniziants al para main professiunala.

Quai che plascha a Gion Fry tar la campagna cunter l'iniziativa è, ch'i vegn lavurà cun in motiv, uschia ch'ins vesa gia da lunsch per tge ch'i va. Era plascha la lavur cun las colurs cun ferms cuntrasts. La campagna dals iniziants fetschia in zic in'impressiun uffiziala e na para tenor il profi da reclama betg uschè professiunala.

I dat ina gronda differenza tranter las duas campagnas.
Autur: Gion Fry expert da reclama e grafica

Era en las raits socialas pli ferma

La pagina da Facebook dals adversaris haja interacziun cun la gruppa en mira e cun passa 580 persunas gia ina gronda communitad. Sin la pagina da l'iniziativa na saja dentant betg capità bler enfin ussa e quella ha il mument 40 persunas che simpatiseschan.

Betg mo il budget è decisiv

Per la campagna da votaziun han ils iniziants a disposiziun ina summa da 40'000 francs. Ils adversaris percunter investeschan radund 150'000 francs. Tenor Gion Fry è quai dentant betg il motiv principal per las differenzas da las campagnas. I saja era pussaivel da far ina buna campagna cun pli paucs daners.

En questa dimensiun da cifras na dependa quai betg enorm fitg dals daners.
Autur: Gion Fry expert da reclama e grafica

Inserat cun fetus

Sper la campagna convenziunala han ils iniziants publitgà en la gasetta ina fotografia cun in fetus d'in tschierv. Cun tals maletgs sappian ins en mintga cas attrair attenziun, di Fry. I saja dentant ina dumonda da stil. El è da l'opiniun che questa moda da communitgar na saja betg buna.

RR actualitad 07:00

Artitgels legids il pli savens