Siglir tar il cuntegn

«Enavant 4.0» Marca Grischun vul promover chantun sco lieu da lavur

Il Grischun saja dapli che mo vacanzas. Oz ha la Marca Grischun preschentà sia campagna da communicaziun «Enavant 4.0». La finamairan da quella è tenor il manader da la marca, Gieri Spescha, da posiziunar il Grischun sco chantun attractiv per lavurar e per viver. Il chantun sustegna questa campagna cun quatter milliuns francs. Il minister d'economia Marcus Caduff:

Part da la campagna da communicaziun fan er ils dus capricorns Gian e Giatgen che vegnan a discurrer tranter auter da la buna work-life-balance ch’ins haja en il Grischun. La campagna vegn fatga ensemen cun 7 firmas da high-tech grischunas che han difficultads da chattar persunal qualifitgà:

  • Hamilton (Panaduz)
  • Oblamatik (Cuira)
  • Polycontact (Cuira)
  • Integra Biosciences (Landquart)
  • CEDES (Landquart)
  • Trumpf (Grüsch)
  • Gritec (Grüsch)

RR novitads 11:00

Artitgels legids il pli savens