Mintga punct al dretg lieu, la colur exact l'originala, las glischs alvas e cotschnas che funcziunan ed era l’interiur exactamain quel da l'original, quai vul Andreas Hui agiunscher.
Dapi 25 onns construescha el models da trens ad Ardez. Sco mattatsch ha el vivì en la chasa da la staziun da Bubikon en il chantun Turitg. Ses bab era là il capo staziun. Andreas Hui era fascinà da quels trens, ma tuttina ha el fatg ina scolaziun sco cuschinier e pli tard lavurà sco camarier. Ma tuttenina ha el gì in siemi.
Jau hai decis dad in di a l’auter da bandunar Turich e da daventar constructur da models da tren ad Ardez
Trens betg propi per uffants
Il pli grond success ha el gì cun il tren da las Viafiers federalas svizras. La locomotiva cun ils vaguns dal ICN ha el construì 65 giadas e quai tut a maun. In da quests trens custa radund 6’500 francs.
Andreas Hui enconuscha ses clients persunalmain, ses giavischs e basegns. Oz lavuran dus enfin trais collavuraturas ad uras tar sia pitschna firma ad Ardez. E sco Hui ha menziunà, ha el lavur avunda ils proxims dus enfin 3 onns.
-
Bild 1 von 6. In model d'Andreas Hui. Bildquelle: RTR, Armon Schlegel.
-
Bild 2 von 6. Il tren cun il pli grond success, l'ICN. Bildquelle: RTR, Armon Schlegel.
-
Bild 3 von 6. Andreas Hui en ses lavuratori. Bildquelle: RTR, Armon Schlegel.
-
Bild 4 von 6. Andreas Hui en ses lavuratori. Bildquelle: RTR, Armon Schlegel.
-
Bild 5 von 6. Mintga detagl sto constar. Bildquelle: RTR, Armon Schlegel.
-
Bild 6 von 6. Artisanadi ad Ardez. Bildquelle: RTR, Armon Schlegel.
RR actualitad 11:00