-
Bild 1 von 20. Las medias èn envidadas per rapportar sur dal tunnel renovà. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 2 von 20. La Sontga Barbara a l'entrada dal tunnel a Bravuogn. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 3 von 20. Ils represchentants da la Viafier retica a Bravuogn. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 4 von 20. Il tunnel sanà è daventà bler pli segir. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 5 von 20. Mintga 100 meters datti in buttun d'alarm ch'illuminescha l'entir tunnel. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 6 von 20. Il tunnel sto vegnir pli grond. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 7 von 20. Il tunnel da segirtad durant la construcziun. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 8 von 20. Il tunnel è a fin. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 9 von 20. Enturn il tunnel existent hai dà in tunnel da segirtad durant las lavurs da construcziun. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 10 von 20. Ils elements vegnan transportads en il tunnel. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 11 von 20. Il profil vegl ed il nov. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 12 von 20. Ils emprims elements vegnan montads. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 13 von 20. Durant la montascha. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 14 von 20. Ils emprims elements vegnan montads. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 15 von 20. Montascha dals novs elements. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 16 von 20. Ils emprims elements vegnan montads. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 17 von 20. Montascha dals elements. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 18 von 20. L'indriz da drenascha. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 19 von 20. Ils elements vegnan transportads en il tunnel. Bildquelle: Viafier retica.
-
Bild 20 von 20. Durant las lavurs da construcziun. Bildquelle: Viafier retica.
Il tunnel Glatscheras, ch’ha ina lunghezza da 334 meters, è vegnì engrondì e cuvert cun elements da betun. Quai è ina novaziun. Pli baud vegnivan tunnels sanads cun betun injectà.
Mintga 100 meters datti buttuns da SOS, ch’envidan ina illuminaziun entaifer ed ordaifer il tunnel. En in cas d’evacuaziun datti passapes ed in passamaun. Il project da pilot ha custà circa 17 milliuns francs. En l’avegnir vul la Viafier retica renovar tut ils tunnels tenor la nova metoda.
Dasperas il tunnel Glatscheras a Bravuogn è gia vegnì sanà il tunnel Sasslatsch I tranter Susch e Lavin. Sco terz tunnel vegn sanà il tunnel da Mistail en il nord da Casti. La Viafier retica ha 115 tunnels cun ina lunghezza da 60 kilometers. Ils proxims 50 onns duain 75 da quels vegnir sanads.
RR actualitad 08:10