-
Bild 1 von 12. Trans. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 2 von 12. Trans. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 3 von 12. Trans. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 4 von 12. Il tunnel Plattas. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 5 von 12. Il tunnel Plattas. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 6 von 12. Qua a Dusch/Pasqual passava la veglia via vers Trans. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 7 von 12. La via veglia vers Trans. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 8 von 12. Il tunnel Plattas. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 9 von 12. La via nova vers Trans. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 10 von 12. Christian Hartmann ha manà ils davos trais onns il project da la via nova vers Trans. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 11 von 12. Il spartavias vers Trans. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 12 von 12. La via veglia vers Trans n'era mai asfaltada. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
Sco quai che l’uffizi da construcziun bassa scriva en ina communicaziun, saja la via nova segira e quai era l’enviern. Da nov possian vehichels d’enfin 32 tonnas cursar sin la via. La nova via vers Trans ha in spartavias tranter Tumegl e Sched. Anc enfin l’onn 1991 era Trans accessibel mo davent da Pasqual sur la veglia via da Trans. Quella gieva sur vias natiralas e pervi d’ina passascha stretga a Dusch n’era Trans betg charrabel cun camiuns.
Glisch cun agid dal sulegl
Ussa èn las lavurs da la nova via a fin. Il chantun prevesa da producir l’electric per ina part dal tunnel Plattas cun in indriz fotovoltaic. Quel duai vegnir installà l’onn proxim vi d’in mir davant il portal sisum.