L’uniun «Grischun Viva» datti dapi otg onns ed ella sa focusescha sin mangiativas grischunas. Sia finamira è da colliar ils producents, l’agricultura, la gastronomia e persunas privatas. Entant ha l’uniun 120 commembers e commembras. Blers da quests dovran il medem u sumegliant logo – lavuran dentant independent l'in da l’autra.
Che quai po manar a confusiuns, ha mussà l'exempel da «Grischun Viva» e «Grischun Vivonda AG». Las butias a Jenaz e Maiavilla che vendan products indigens avevan da serrar lur portas. Corina Casanova - la presidenta da «Grischun Viva» - declera il battibugl, pertge ch’els han il logo sumegliant.
Savens ins ha cret che quai è era nossa uniun.
Era il num n'è betg uschè different. E sin las butias era scrit «Grischun Viva». Quai, perquai che «Grischun Vivonda» è commembra da «Grischun Viva», e perquai ch’ils responsabels da la marca «Graubünden» decidan, tgi che survegn quest num e la marca.
Impurtant saja da savair la differenza. «Grischun Viva» è l’uniun che fa era quest onn plirs events. In dals gronds è tenor Corina Casanova il giubileum da 500 onns da las trais ligas. Per quest tschertgan els ensemen recepts vegls ed als rescrivan en recepts moderns. Il chantun Grischun sustegna «Grischun Viva» cun in milliun francs per onn.