-
Bild 1 von 9. La scolasta declera a la 5avla classa da Mustér tge ch'igl è da far. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
-
Bild 2 von 9. Mintgin survegn il smiley ch'el ha elegì. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
-
Bild 3 von 9. Las fatschas dals smileys ston vegnir tagliadas ora precautamain. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
-
Bild 4 von 9. I dovra cumplaina concentraziun per tagliar ora schuber ils smileys. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
-
Bild 5 von 9. La scolasta Irena Flepp declera co taccar la tocca dil smiley sin la tastga senza far portgaria.. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
-
Bild 6 von 9. Plazzar las singulas parts dal smiley. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
-
Bild 7 von 9. Cun la cola èsi da lavurar schuber. Uschiglio na vesi betg ora bain. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
-
Bild 8 von 9. Zambregiar per il tschaiver plascha. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
-
Bild 9 von 9. Sa chapescha ch'igl è era da far in test co quai vegn lura a vesair ora la fin finala. Bildquelle: RTR, Gion Hosang.
La 5avla classa ha tschernì in'idea che lur scolast da classa ha gì sco sujet per il tschaiver, numnadamain «Sale» - vendita totala. Sco els dian hajan els gì tschaffen da questa idea. Ad els plascha quai era dad ir en il til. Lura possian ins mussar al public tge ch'i hajan zambregià ed er giudair la musica ed ils collegas.
Scolasta Irena Flepp che ha zambregia cun la classa ina part dal sujet manegia che far part dal tschaiver na saja betg nunimpurtant. I mancass ina impurtanta part tar il til da tschaiver sche las scolas na sa participassan betg.
RR actualitad 17:00