-
Bild 1 von 4. Bunamain 100 tonnas paisa l'element che la crana porta. Nagut cunter ella che paisa 1'000 tonnas. Bildquelle: RTR, Flurin Clalüna.
-
Bild 2 von 4. Enfin 140 meters lung po il bratsch da la crana esser. A Rehanau è el per il mument var 90 meters lung. Bildquelle: RTR, Flurin Clalüna.
-
Bild 3 von 4. Per plazzar quest element al dretg lieu, dovran ils lavurants bunamain ina ura e mesa. Bildquelle: RTR, Flurin Clalüna.
-
Bild 4 von 4. Visualisaziun da la nova punt dador Rehanau/La Punt. Bildquelle: mad, Viafier Retica.
En 45 chargias han gronds camiuns manà ils singuls tocs da la crana a Rehanau/La Punt. Metter ensemen ella ha durà plirs dis. Uss auza el elements da pliras tonnas en lur posiziun. Malgrà che la crana è ina da las pli gronds e fermas da l'Europa, dovra el pliras uras per quai, surtut pervi da motivs da segirezza.
La crana è in vehichel a tschinta. Cun quai è ella movibla ed ideala per talas acziuns. Manevrar el è dentant fitg cumplitgà. il manischunz sto esser fitg concentrà e lavurar plan, evitar in accident.
La punt «Sora giuvna»
La nova punt vegn construida directamain sper la veglia. La finamira è dad avair dus vials d'access per la staziun a Rehanau/La Punt. Uschè po la Viafier retica evitar ch'ils trens ston spetgar memia ditg.
Il november 2018 è la construcziun da la nova punt a fin. Lura renovescha la Viafier retica la punt veglia fertant ch'ils trens curseschan in onn be sur la nova punt.. Quellas lavurs duran enfin l'atun 2019.
RR actualitad 17:00