-
Bild 1 von 13. Surdada dal Premi da Guiness. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 2 von 13. Il tren da record fa pausa a Bravuogn. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 3 von 13. Bildquelle: Swiss-Image.
-
Bild 4 von 13. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 5 von 13. Il plazzal da festa a Bravuogn. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 6 von 13. Bildquelle: Swiss-Image.
-
Bild 7 von 13. Bildquelle: Swiss-Image.
-
Bild 8 von 13. Bildquelle: Swiss-Image.
-
Bild 9 von 13. Il tren vegn or dal tunnel. Bildquelle: Swiss-Image.
-
Bild 10 von 13. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 11 von 13. Ils schurnalists vegnan retschavids dal directur da la Viafier retica, Renato Fasciati. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 12 von 13. Bildquelle: RTR, Federico Belotti.
-
Bild 13 von 13. L'emprova generala è gartegiada. Bildquelle: Swiss-Image.
Il tren da record è vegnì manischa da set locomotivists da Preda via Bravuogn fin Alvagni. La cumposiziun da 25 trens «Capricorn» ha surmuntà ils 25 kilometers senza incaps. Uschia ha la Viafier retica realisà il pli lung tren dal mund cun 1'910 meters lunghezza.
L'acziun da marketing custa var in milliun francs. Per cuvrir ils custs ha la Viafier retica chattà divers sponsurs, uschia ch'il maun public n'ha da pajar nagut londervi. Era il rest dal traffic public en il Grischun na duai betg vegnir influenzà memia fitg da l'eveniment. Perquai han ils passagiers che vulan ir en l'Engiadina quest di da viagiar via Veraina ed en la Val d'Alvra vegnan organisads bus da remplazzament.
Emprova gartegiada
Il matg da quest onn ha gì lieu l'emprova generala da Preda fin a Bravuogn – in'emprova ch'è gartegiada. Tenor il directur da la Viafier retica Renato Fasciati è la lingia da l'Alvra ideala per in tal record, cunquai ch'ella è spectaculara e tutga tar il patrimoni mundial da l'Unesco. Natiralmain ch'i va per la Viafier retica per far reclama e per attrair dapli passagiers en ils trens, gist suenter la pandemia da corona.