La plattafurma chinaisa Temu venda dal tut: products per cuschinar, products electronics u er vestgadira. E quai en massa e per pretschs fitg favuraivels. La critica envers il surconsum vegn adina pli ferma.
Clientella digital affina
La clientella da Temu e da plattafurmas sumegliantas èn persunas plitost giuvnas ch'èn gia affinas quai che pertutga il cumprar via la rait. Quai di Johanna Gollnhofer, scienziada d'economia da l'Universitad Son Gagl, envers SRF.
![Online Shopping](https://www.rtr.ch/static/cms/images/960w/0af97b.jpg)
Clera strategia
La strategia da vendita da Temu è clera: «Discovery Commerce». Translatà munta quai «Commerzi da scuvrir». Temu preschenta adina puspè novs products ch'avessan da svegliar interess tar il cumprader u la cumpradra.
Quella offerta prest infinita da products animeschia a surconsumaziun, declera David Hachfeld da l'organisaziun betg guvernamentala Public eye envers SRF.
Il consum da bittar davent è ord vista ecologica fitg problematic.
Er las cundiziuns da lavur tar ils affars da producziun sajan fitg nauschas. Tar pretschs uschè favuraivels na giaja quai er betg auter.