«Dynamic Pricing»
Ramassar datas ed adattar pretschs
Onlineshops han la pussaivladad d'adattar ils pretschs al singul consument. Ils shops ramassan datas individualas e persunalas e genereschan cun agid da quellas infurmaziuns ils pretschs per mintga consument in auter.
Pretschs dinamics
Per l'ina vegnan ils pretschs adattads a la dumonda ed a l'offerta. Pli grond che l'interess è per la medem'offerta e pli aut ch'ils pretschs vegnan. Per l'autra cun agid da datas individualas e persunalas da mintgin. Per exempel vegnan ramassadas datas sco il lieu geografic u da tge temp ch'ins guarda l'offerta. Or da quellas infurmaziuns datti in profil dal consument. Tut tenor tge profil ch'ins ha pajan ins lura dapli u damain per la medem'offerta.
Uschè poi dar chin consument che abitescha en in lieu bainstant, sco per exempel a Turitg sper il lai, paja dapli per la medem'offerta sco insatgi che stat en il Grischun en in vitget muntagnard. Intgins shops differenzieschan perfin sch'ins ha in computer da Microsoft u in dad Apple. Cun in iMac, in iPad u in iPhone pajan ins tut tenor dapli, perquai che persunas cun in product dad Apple han en media dapli raps.
En svizra n'è il sistem anc betg usità.