I sa tractia dad in pass impurtant en il rom dal project da mantegniment sin l’autostrada A13 tranter Giuvaulta e La Punt/Rehanau. Il tunnel da segirezza è 2,5 kilometers lung. Ils custs muntan a radund 50 milliuns francs. Il tunnel da segirezza Isla Bella duaja ir en funcziun il 2027.
-
Bild 1 von 6. Uschia vesa il tunnel ora dadens. Bildquelle: RTR.
-
Bild 2 von 6. Remigi Collenberg da Lumbrein ha gia blers onns experientscha sco maister siglientader. Bildquelle: RTR.
-
Bild 3 von 6. Ils miniers bandunan il tunnel da segirtad cun la Sontga Barbara enta maun suenter la davosa siglientada. Bildquelle: RTR.
-
Bild 4 von 6. Guido Biaggio, il vicedirectur da l'Uffizi federal da traffic ASTRA (san.) dasper Daniela Fortunato, inschignera da l'ASTRA Tusaun. Bildquelle: RTR.
-
Bild 5 von 6. Ils miniers èn leds che la davosa siglientada è grategiada. Bildquelle: RTR.
-
Bild 6 von 6. Il president communal da Giuvalta/Rothenbrunnen Sandro Sprecher (san.) ed Erich Koller il president dcommunal da Domat èn leds, che la via A13 sin lur territori da vischnanca daventa pli segira. Bildquelle: RTR.
Tschintgavel ed ultim tunnel da segirtad da l'A13
Gia fatgs èn ils tunnels da segirtad da Crapteig, Rofla, Balamburtg e Viamala. Il tunnel è charrabel per autos da salvament – per il traffic n'è el però betg previs. Vi dal tunnel èsi vegnì lavurà ils davos trais onns. En tut èn vegnids ruts ora 200'000 tonnas crappa, e fatg diever da 180'000 tonnas material explosiv. 71 collavuraturas e collavuraturs da 12 naziuns han lavurà vi dal tunnel.